اخبار کانون ها

آغاز کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۰ کانون گیلان از ۲۵ اردیبهشت

وکلاپرس- علیرضا امانی رئیس کانون وکلای دادگستری گیلان علت تأخیر در شروع دوره کارآموزان وکالت پذیرفته‌شده در آزمون اخیر را، عدم وصول پاسخ برخی استعلامات از مراجع ذی‌صلاح قانونی اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان با تصمیم هیات مدیره این کانون مقرر شده پذیرفته شدگان به ترتیب حروف الفبا، بمنظور معارفه و موارد توجیهی در روزهای دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ و دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ فراخوانده شوند.

علیرضا امانی رئیس کانون وکلای دادگستری گیلان در خصوص تأخیر در شروع دوره کارآموزان وکالت پذیرفته‌شده در آزمون اخیر، عدم وصول پاسخ برخی استعلامات از مراجع ذی‌صلاح قانونی را علت اصلی آن اعلام و اظهار نمود: اگرچه تاکنون عمده استعلامات مقرر در قوانین و مقررات مربوطه واصل شده، لیکن با توجه به تعداد پذیرفته‌شدگان در کانون وکلای دادگستری گیلان و ضرورت شروع همزمان دوره آموزشی از یک سو و نیز ملاحظات مربوط به امکانات موجود از سوی دیگر، امکان تفکیک کارآموزان به گروه‌های مجزی وجود نداشت لذا مقرر شد با توجه به میزان ظرفیت سالن اجتماعات کانون، عجالتا پذیرفته‌شدگانی که پرونده‌هایشان جهت شروع دوره کارآموزی تکمیل است به ترتیب حروف الفبا، بمنظور معارفه و موارد توجیهی در روزهای دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ و دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ فراخوانده شوند.

بیشتر بخوانید:

آقای امانی در پایان با اشاره به پیگیری های مستمر و متعدد کانون وکلای دادگستری گیلان از طریق آندسته از پذیرفته شدگانی که پرونده هایشان ناقص است ابراز امیدواری کردند با تسریع در وصول پاسخ استعلامات از مراجع قانونی و رفع نقص و تکمیل پرونده ها، دوره آموزشی دو ماهه اول کارآموزان وکالت به صورت همزمان به همت کمیسیون‌های کارآموزی کانون وکلای دادگستری گیلان آغاز گردد.

پذیرفته شدگان جهت استعلام وضعیت پرونده و زمان دعوت به جلسه توجیهی می بایست در سایت کانون وکلای گیلان با استفاده از کد ملی خود، زمان مراجعه به کانون را مشاهده کنند.

جلسه در تاریخ تعیین شده که در جدول موجود در سایت بر اساس کدملی وارد شده، به نمایش در خواهد آمد؛ در سالن همایش کانون وکلای دادگستری گیلان برگزار خواهد شد.

حضور در تاریخ تعیین شده سیستمی، برای پذیرفته شدگان الزامی است

جهت ورود کد ملی خود دکمه زیر را کلیک کنید:

استعلام وضعیت پذیرفته شدگان کارآموزی وکالت و دعوت به جلسه توجیهی

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا