اخبار کانون هاویژه

عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز: مراسم جشن استقلال بعد از عید نوروز برگزار می‌شود

وکلاپرس- بازرس و عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در یک استوری اینستاگرامی ضمن عذرخواهی بابت لغو مراسم جشن استقلال وعده داد که این مراسم بعد از عید نوروز برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس روز گذشته شورای تشکل های وکلای دادگستری در واکنش به لغو جشن استقلال در پیامی خواستار توبیخ مدیران و مسئولان این اتفاق و جبران خسارات وارده شدند.

مراسم جشن استقلال کانون وکلای مرکز که قرار بود ۹ اسفند ماه در سالن وزارت کشور برگزار شود، کمتر از چند ساعت مانده به شروع مراسم خبر لغو آن با ارسال پیامکی به وکلا اعلام شد.

در همین راستا وکیل بهنام حبیب زاده (بازرس و عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز) در استوری حساب اینستاگرامی خویش ضمن عذرخواهی از وکلای دادگستری بابت کنسل شدن مراسم گرامیداشت استقلال کانون وکلای دادگستری (موسوم به جشن استقلال) ، وعده داد این مراسم بعد از عید نوروز برگزار خواهد شد.

دکتر بهنام حبیب زاده نوشت:

ضمن اظهار تاسف و عدرخواهی مجدد از لغو مراسم بزرگداشت روز استقلال کانون وکلا در تاریخ ۹ اسفند و تقدیر از پیگیری شورای تشکل های کانون مرکز، طبق مذاکراتی که در جلسه موره ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ هیات رئیسه کانون مرکز صورت پذیرفت، مراسم روز استقلال با برنامه ریزی مناسب بعد از عید نوروز برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم جشن استقلال در سال جدید
برگزاری مراسم جشن استقلال در سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا