اخبار

انتخابات سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی به صورت آنلاین برگزار می‌ شود

اطلاعیه های شماره 15، 16 و 17 سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

وکلاپرس- انتخابات سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی به صورت آنلاین و در روز چهارشنبه مورخ هفتم مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ برگزار می‌ شود.

به گزارش وکلاپرس، در اطلاعیه های شماره ۱۵، ۱۶ و ۱۷ این نهاد شرایط شرکت در انتخابات سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی و زمان این انتخابات، شیوه رای دهی و متقاضیان دارای شرایط شرکت در انتخابات اعلام شد که زمان این انتخابات قابل تمدید نیز می باشد.

بیشتر بخوانید: نگاهی گذرا به ساختار و روند انتخابات سازمان نظام پزشکی و حواشی آن

در اطلاعیه های شماره ۱۵، ۱۶ و ۱۷ این نهاد آمده است:

رای دهی

داوطلبین محترم با عنایت به احتمال برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک و پیش بینی قابلیت های خاص به اطلاع می رساند، از هر IP تنها یکبار امکان رای دهی بوده و از نظر مکانی قابل شناسایی و ردیابی خواهد بود.

لذا با توجه به شائبه موضوعات اخلاقی و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه تخلف، ضروریست داوطلبان و هواداران ایشان از فراهم آوردن امکانات مرتبط خودداری نمایند.

همچنین به اطلاع می رساند، به استناد ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی، در صورت احراز تخلف موجبات تعلیق موقت یا دائمی پروانه نظام مهندسی و تعقیب قضایی فراهم خواهد شد.

متقاضیان که امکان شرکت دارند

جهت شرکت در انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ثبت یا تصحیح اطلاعات ذیل در سامانه یکپارچه سازمان (سامانه ساجام) ضروری است.

تنها آن دسته از متقاضیانی که تا پایان وقت اداری فردا سه شنبه مورخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ عضویت آنان در سازمان قطعی شده است، امکان شرکت در این دوره از انتخابات را خواهند داشت.

زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

طی نامه ای از سوی دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات، زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، در استان اعلام شد.

بر این اساس اعضای محترم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی می توانند، در روز چهارشنبه مورخ هفتم مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ به صورت الکترونیکی در این دوره از انتخابات شرکت نمایند.

لازم بذکر است راهنما و سایت مربوطه جهت شرکت در انتخابات متعاقبا اعلام می گردد.

زمان برگزاری بنا به تشخیص دستگاه نظارت و هیات اجرایی قبل از اتمام مهلت پایان انتخابات، قابل تمدید می باشد.

تبلیغات انتخابات کاندیداها از ساعت ۸ صبح ششم مهرماه ۱۴۰۰ ممنوع می باشد.

هر گونه تجمع از ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات در مراکز ائتلاف ها و… ممنوع و در صورت مشاهده اعضای محترم می‌ توانند، گزارشات خود را جهت پیگیری به نمایندگان دستگاه نظارت مستقر در اداره کل راه و شهر سازی ارایه نمایند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا