اخبار کانون ها

اعتراض بیش از ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای خوزستان از تعلل در روند صدور پروانه کارآموزی

وکلاپرس _ تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای خوزستان در بیانیه ای به کند بودن روند پذیرش این کانون در مقایسه با سایر کانون های وکلا اعتراض کردند و خواستار صدور پروانه کارآموزی شدند.

به گزارش وکلاپرس، صد و پنج تن از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ با ایجاد کارزاری، به انتقاد از مدیریت کانون وکلای خوزستان به سبب کند طی شدن روند ثبت نام و صدور پروانه کارآموزی پذیرفته شدگان پرداختند.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از بیانیه اعتراضی ایشان آمده است: «با توجه به اینکه ۶ ماه از اعلام نتایج آزمون ۱۴۰۲ می‌گذرد و دیگر کانون‌ها تکلیف ورودی‌های خود را مشخص کرده‌اند اما هنوز تکلیف ما پذیرفته شدگان ۱۴۰۲ خوزستان مشخص نشده است، خواهان برگزاری هرچه سریع‌تر کلاس‌ها و صدور پروانه کارآموزی هستیم.»

لازم به ذکر است در آزمون وکالت امسال ۴۵۱ تن (۳۶۱ نفر در سهمیه آزاد و ۹۰ نفر در سهمیه ایثارگر) در حوزه کانون وکلای خوزستان پذیرفته شدند.

آزمون وکالت امسال ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ بر اساس قانون تسهیل برگزار و نتایج آن روز ۲۱ شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد و اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری خوزستان سال جاری ابتدای مهر ماه اعلام شد.

‫۲ دیدگاه ها

  1. تورو خدا از ریسس قوه قضاییه تقاضا کنین هرچه سریعتر ادغام مرحله دوم و سوم کاراموزی ۴۰۲ را ابلاغ بفرمایند …

  2. درود… دوستان کانون اگر لطف بفرمایید ی مقدار از حجم سخنرانی و ایراد گرفتن که برخی مواقع به حق است ی مقدار وقت پ انرژی برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود بگذارند اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. البته ایشان باید بجای فرافکنی پاسخگوی اقدامات و عدم اقدامات سال های قبل باشند که وضعیت را به اینجا رسانده است و با متقاضیان قبول شده محترمانه برخورد کنند و تمام تلاش رو در جهت تقویت ایشان انجام دهند چه اینان همکاران ایشان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا