گفت و گوویژه

جزئیاتی درباره سوء قصد به جان وکیل حامد میر ابوالقاسمی و تخریب ماشین وی در نوشهر

وکلاپرس- رییس کانون وکلای مازندران درخصوص آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به جان وکیل حامد میر ابوالقاسمی گفت: دادستان و رییس دادگستری نوشهر قول پیگیری جدی پرونده را دادند.

به گزارش وکلاپرس، وکیل حامد میر ابوالقاسمی(عضو کانون وکلای دادگستری مازندران) توسط اشخاصی به وسیله چاقو مورد سوء قصد قرار گرفت و ماشین وی خسارت دیده است.

بیشتر بخوانید:

سوء قصد از سوی طرف مقابل پرونده موکل بوده است

وکیل بهرام ولیپور، رییس کانون وکلای دادگستری مازندران، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات این حادثه گفت: وکیل حامد میر ابوالقاسمی وکالت پرونده ای را بر عهده داشت که اخیرا سبب آزادی موکلش -که نوشهری نبود- شد. پریروز (۲۵ آذرماه) موکلش از وی خواسته بود که او را تا مسیری برساند اما متاسفانه افرادی از سوی طرف مقابل پرونده راه را بر آنان می بندد.

وی ادامه داد: این افراد مسلح که داس و تبر و… به همراه داشتند، مسیر را بستند و ایشان راه فرار نداشتند. وکیل حامد میر ابوالقاسمی در این حادثه فدای موکلش شد و به طرز فجیعی آسیب دید. موکلش در این حادثه آسیبی ندید و مرتکبان با جمع شدن مردم، متواری شدند.

حاوی تصاویر دلخراش

خودروی حامد میرابوالقاسمی
خودروی حامد میرابوالقاسمی

وکیل میر ابوالقاسمی از بیمارستان مرخص شده است

ولیپور در پاسخ به وضعیت جسمی فعلی این وکیل دادگستری گفت: در حال حاضر وضعیت عمومی وکیل میر ابوالقاسمی مطلوب است و از بیمارستان مرخص شده است.

وی ادامه داد: برای پیگیری سریع حادثه، خودم امروز به نوشهر رفتم و با دادستان محترم و رییس محترم دادگستری این شهر مذاکره کردم و قول پیگیری جدی دادند تا ان شاء الله به زودی مرتکبان دستگیر شوند.

 

بیشتر بخوانید:

گفتنی است کانون وکلای دادگستری مازندران در پی انتشار بیانیه ای با موضوع محکومیت حمله مسلحانه به وکیل سید حامد میر ابوالقاسمی، خواستار همکاری بیشتر وکلای استان مازندران با این کانون برای پیشگیری از خطرات و اتفاقات مشابه شده است.

حرفه وکالت از جمله مشاغلی است که سالانه تعداد قابل توجهی از شاغلین در این حرفه در معرض آسیب جانی، مالی و قتل قرار می‌گیرند.

‫۴ دیدگاه ها

  1. والا خوبه کانونی دارند که ازش حمایت کرده… مراقب باشید خلاصه پرونده های پر خطر نگیرید

  2. سلام
    جای تاسف داره که اینچنین جان یک وکیل در معرض خطر قرار میگیره. وکلایی که با زحمات فراوان به این شغل میرسند.

  3. سلام
    ای وای خدا رحم کرده به این وکیل جوان و بی گناه جای تاسف داره که به یه وکیل بی گناه اینجوری مورد حمله وحشیانه قرار بگیرد …
    تورو خدا پیگیری کنید تا هر روز شاهد این اتفاقات نباشیم ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا