گفت و گوویژه

آخرین وضعیت پرونده سوءقصد به وکیل امین الله صفایی از زبان وکیل او

وکلاپرس– وکیل مدافع امین الله صفایی درخصوص آخرین وضعیت پرونده سوءقصد به موکلش گفت: شکواییه ثبت و به شعبه اول بازپرسی یاسوج ارجاع شده است.

به گزارش وکلاپرس، وکیل امین الله صفایی، عضو کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، در حال خروج از منزل از طرف اشخاصی هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

فصد مرتکبین قتل امین الله صفایی وکیل بود

وکیل مجتبی رکنی خو، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات پرونده موکلش گفت: فصد مرتکبین قتل امین الله صفایی وکیل بود اما خوشبختانه گلوله ها به دلیل همزمانی با سوار شدن در ماشین، صرفا به پای وی اصابت کرد. آنها قصد شلیک مجدد هم داشتن اما به دلیل تردد چند خودرو در صحنه حادثه، از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: با چک کردن دوربین های مداربسته متوجه شدیم مرتکبین در روزهای قبل ۴ مرتبه با پلاک های مختلف به همین محل مراجعه داشتند و کمین کرده بودند.

این وکیل دادگستری ادمه داد: وکیل صفایی هیچگونه خصومتی با کسی نداشته است. اگرچه وضعیت جسمی او مساعد گزارش شده است اما از نظر روحی شرایط خوبی ندارد.

شکواییه ثبت و به شعبه اول بازپرسی یاسوج ارجاع شده است

رکنی خو درخصوص آخرین وضعیت پرونده گفت: شکواییه ثبت و به شعبه اول بازپرسی یاسوج ارجاع شده است. از سوی دیگر همکاران کانون وکلای دادگستری فارس به ویژه آقایان مقتدری، نوروزی و رییس کمیسیون رفاه قول همکاری و پیگیری داده اند و قرار است فردا یا پسفردا به عیادت وکیل صفایی بروند.

امین الله صفایی
امین الله صفایی

وی ادامه داد: پیگیری های لازم انجام شده است و خوشبختانه امروز نیز دادستان محترم یاسوج نیز دستور پیگیری داده است.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است وکیل امین الله صفایی صبح روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، در حال خروج از منزل بود که مورد سوء قصد قرار گرفت. در جریان این تیراندازی، ۱۶ ساچمه به داخل انگشتان پای وی نفوذ کرد و تاندون ۲ انگشت پا قطع و استخوان یک انگشت دیگر دچار شکستگی شد.

یک دیدگاه

  1. اون کسی که میگفتی وکیلا از دزدها و خلافکارها دفاع میکنن! این بخون و بدون چقدر نادانسته حرف میزنی ؛
    »» وقتی قانون و شرع به دزد حق داشتن وکیل داده، من و تو کی هستیم که ازش بگیریم!! بعضی مردم ما متوجه نیستن وکیل انجام وظیفه میکنه!! باید از اون دزد هم دفاع بشه…قانونه ،شرعه ، عرفه و اخلاقه… خوبه دزدی که یک سال حبس حقشه ،پنج سال بکشه؟ بعد شما جوابشو میدی در آخرت؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا