اخبار قوه قضاییهویژه

حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه شد

وکلاپرس ـ سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز(سه شنبه) ۲۲ تیرماه از انتصاب حجت الاسلام محمد مصدق به سمت معاون اولی رییس قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز(سه شنبه) ۲۲ تیرماه ضمن گرامی داشت دهه اول ماه ذی الحجه گفت: در این ایام که به دلیل بیماری کرونا  جمع مشتاقان بیت الحرام و مناسک حج از ایران و کشورهای اسلامی محرومند، ان شاءالله با لطف خدا مشمول عنایات برکات ویژه این ماه خصوصا در دهه اول ماه دی الحجه باشند.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب کمال تشکر را دارم که بار دیگر مطابق خواست اعضای این خانواده یکی از بهترین پیشکسوتان این مجموعه را بر ریاست قوه قضاییه انتخاب کردند و بدنه قوه قضاییه از این انتخاب خرسند هستند.

اسماعیلی گفت: از آیت الله رییسی ریاست محترم قبلی قوه قضاییه که یک دوره کوتاه مدت اما توام با افتخار را نهادند، کمال تشکر را دارم و بسیار خرسندم که رییس وقت قوه قضاییه علاوه بر مسئولیت‌هایی که داشتند مورد اعتماد مردم قرار گرفتند و به عنوان رییس جمهور منتخب مردم برگزیده شدند. با این دو انتخاب ان‌شاءالله در دولت آینده شاهد تعامل و همکاری حداکثری بین قوای سه گانه خواهیم بود.

این دوره دوره تحول و تعالی است

وی افزود: از سوی حجت الاسلام محسنی اژه ای، دوره جدید قوه قضاییه  دوره تحول و تعالی نامگذاری شده است و قرار است استمرار سند تحول و توسعه  این سند را در دوره جدید خواهیم داشت.

اسماعیلی افزود: شنیدن گلایه ها و انتظارات و پیشنهادات و ایده های جدید از زبان آحاد مردم به ویژه نخبگان مدنظر مسولان قوه قضاییه در دوره جدید است. بسیار خرسندیم که اعلام کنیم در همین چند روز و با ایجاد کانال با نخبگان بیش از ۵۶۰ پیشنهاد و نظریه به ما واصل شده است که محورهای اصلی پیشنهادات در حوزه هایی مانند پرونده های مطروحه در افکارعمومی و ابعاد سند تحول و گزارشگری فساد بوده است و همه پیام ها با دقت مطالعه و دسته بندی شده است و بخشی از آن را ریاست جدید قوه قضاییه ملاحظه و مورد توجه قرار دادند.

وی افزود: پیگیری مستمر برنامه ها و اجرای آن در این دوره مدنظر است.

حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه شد

اسماعیلی تاکید کرد: حجت الاسلام محمد مصدق روز گذشته به عنوان معاون اول قوه قضاییه انتخاب شدند و از امروز کارشان را در مسئولیت جدید آغاز خواهند کرد. آقای مصدق تاکنون به عنوان رییس دیوان عدالت اداری مشغول بودند و از امروز به عنوان معاون اول جدید مشغول به کار خواهند شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا