اخبارویژه

فاطمه گلستانی‌نیا سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال شد

وکلاپرس ـ وکیل فاطمه گلستانی نیا سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، فاطمه گلستانی نیا به عنوان سرپرست دپارتمان حقوقی منصوب شد.

در حکم قنبرزاده به گلستانی نیا آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان حقوقی منصوب می شوید.

امید است با تلاش مستمر سرکار عالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

در توضیحات سایت فدراسیون فوتبال درباره سرپرست جدید دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال آمده است: وی وکیل پایه یک دادگستری و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق است. گلستانی نیا به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی تسلط دارد.

با این حال بر اساس اعلام سایت حامی وکیل، پایه و رتبه فعلی گلستانی نیا کارآموز وکالت اعلام شده است. بنا بر اطلاعات واصله این شخص در آزمون وکالت سال ۹۷ رتبه ۴ کانون وکلای مرکز را احراز کرده است

گفتنی است پس از آن که فیفا مبانی حکم محکومیت فدراسیون فوتبال به علت شکایت مارک ویلموتس(سرمربی سابق تیم ملی) را ارسال کرد، تیم حقوقی فدراسیون فوتبال ایران دستخوش تغییرات پیاپی شد و وکلای این فدراسیون تغییر کردند.

براساس حکم صادره، فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت غرامت ۶ میلیون یورویی به این سرمربی سابق تیم ملی شده است؛ رأیی که اگرچه مورد اعتراض حقوقی فدراسیون فوتبال قرار گرفته است، لیکن برخی حقوقدانان ایرادات موجود در قرارداد منعقده با ویلموتس را منجر به وقوع چنین خساراتی دانسته اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا