اخبار

تشکیل پرونده جدید برای کیوان صمیمی بابت شرکت در نشست مجازی گفتگو برای نجات ایران

وکلاپرس- مصطفی نیلی وکیل مدافع کیوان صمیمی -روزنامه نگار و فعال سیاسی- بعد از ۲۰ رو از بی خبری از بازداشت موکلش، از تماس کیوان صمیمی با خانواده اش و پرونده سازی جدید علیه موکلش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، طبق توضیحات وکیل مصطفی نیلی درباره بی‌خبری چندین هفته‌ای از وضعیت کیوان صمیمی ساعت ۹ و نیم صبح روز پنجشنبه، ۳۱ فروردین ماموران با حضور در منزل کیوان صمیمی، او را بازداشت کردند. هیچ‌کس از این موضوع اطلاعی نداشت تا اینکه شبکه خبر در زیرنویس خود، موضوع بازداشت کیوان صمیمی را تایید کرد.

بعد از گذشت ۲۰ روز از این ماجرا وکیل مدافع کیوان صمیمی از تشکیل پرونده جدیدی برای موکلش بابت شرکت در همایش گفتگو برای نجات ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید:

وکیل نیلی در حساب توئیترش نوشت:

دو خبر از آقای کیوان صمیمی

۱- امروز پس از گذشت ۲۰ روز از بازداشت آقای کیوان صمیمی با دخترشان تماس گرفتند و اعلام کردند در بند ۲۰۹ زندانی هستند. پرونده جدید تشکیل شده برای ایشان بابت شرکت در همایش گفتگو برای نجات ایران است.

۲- شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران در پرونده قبلی آقای کیوان صمیمی را از بابت اجتماع و تبانی به پنج سال و فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس محکوم کرد. این پرونده مربوط به اقدامات ایشان در زمان حبس قبلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا