اخبارویژه

وکیل کوهپایه زاده: مرحوم جعفرآقایی بارها تهدید شد؛ ۴۸ ساعت قبل از قتل درگیری لفظی شدیدی با وی داشتند

وکلاپرس- رسول کوهپایه‌زاده، از وکلای دادگستری که علاوه بر وکیل سرپرستی، همکار مرحوم جعفرآقایی در پرونده منجر به قتل بود در گفت‌وگویی  با همشهری، جزئیاتی تازه از قتل این وکیل جوان را بازگو کرد.

وکیل محمود رضا جعفرآقایی بامداد دوشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۱ پس از پیاده شدن از خودرویش در شاهرود مقابل چشمان خانواده‌اش هدف چندین گلوله قرار گرفت.

مرحوم جعفرآقایی این پرونده را به من معرفی کرد

وکیل کوهپایه زاده در این خصوص می‌گوید: مرحوم جعفرآقایی وکیل باهوش، با ادب و سختکوشی بود. مدتی قبل او موکلی را معرفی کرد تا به‌صورت مشترک وکالت او را برعهده بگیریم. موضوع پرونده، مفاسد اقتصادی بود و به اتفاق یکدیگر در حال کار روی پرونده بودیم. موکل ما از ماه گذشته بازداشت شده و کیفرخواست علیه‌اش صادر شده بود. در جریان این پرونده مرحوم جعفرآقایی به اطلاعاتی بسیار مهم و حیاتی دست پیدا کرده بود و به همین دلیل بارها تهدید شده بود.

در راه انتقال به بیمارستان هویت عامل اصلی تیراندازی را به همراهانش گفته بود

کوهپایه‌زاده در ادامه می‌گوید: همکارم چندین مرتبه تهدید شده بود و آخرین مرتبه ۴۸ ساعت قبل از این حادثه درگیری لفظی شدیدی با او داشتند و در نهایت این حادثه اتفاق افتاد. حتی وقتی به همکارم تیراندازی شد در راه انتقال به بیمارستان او هنوز می‌توانست صحبت کند و هویت عامل اصلی تیراندازی را به همراهانش گفته بود و متأسفانه چند ساعت بعد جان باخت.

بیشتر بخوانید:

درخواست داریم که پرونده به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شود

این وکیل دادگستری درخصوص روند رسیدگی به پرونده قتل این وکیل می‌گوید: با وجود تلاش‌های انجام شده در شاهرود به‌نظر می‌رسد این تلاش‌ها کافی نبوده و درخواست داریم که پرونده برای رسیدگی سریع و دقیق‌تر به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شود تا پیش از آنکه عاملان اصلی قتل مخفی یا متواری نشده‌اند، دستگیر شوند.

جنایتکاران پیش از این فرد دیگری را نیز سر به نیست کرده‌اند

او درباره اینکه آیا خودش نیز در این پرونده تهدید شده است یا نه می‌گوید:‌ در این‌باره مسائل زیادی وجود دارد که فعلا قابل بازگو کردن نیست، اما به‌طور کلی وکیل جعفرآقایی از اسرار و اطلاعاتی بود که برای قاتل، حیاتی و سرنوشت‌ساز است. علاوه بر این شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد جنایتکاران پیش از این فرد دیگری را نیز سر به نیست کرده‌اند.

منبع: همشهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا