اخبار کانون هاویژه

دیدار نایب رئیس و معاون پارلمانی کانون وکلای مرکز با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

وکلاپرس- آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز و معاون پارلمانی این نهاد بر نقش موثر وکلا در کمک به اجرای عدالت و دفاع از حقوق مردم در مراجع قضایی تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل صدری خانلو، نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز و فرهاد تجری، معاون پارلمانی این نهاد روز گذشته مورخ ۱۴ فروردین ماه با آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید:

اگر چه جزئیات به خصوصی از این دیدار رسانه‌ای نشده است اما اداره روابط عمومی کانون وکلای مرکز در خصوص این نشست در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

درتاریخ۱۴٠۳/۱/۱۴ نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز دکترعلی صدری خانلو بهمراه دکتر فرهاد تجری معاون پارلمانی کانون با آیت الله آملی لاریجانی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار نمودند.

در این دیدار ضمن تبیین نقش و وظایف وکلا و کانون وکلا در دفاع از حقوق مردم، تضعیف جایگاه والای کانون وکلا بعنوان یک نهاد مدنی مستقل معتبر در جوامع داخلی و بین المللی، از طریق قانونگذاری های غیرکارشناسی مورد انتقاد قرار گرفت و نیز رعایت سیاست های کلی نظام مبنی بر اخذ مشورت مراجع تقنینی و قضایی و اجرایی از کانون های وکلا در امور مربوط به وکلا با لحاظ اسناد بالا دستی مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار رییس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن حمایت از استقلال کانون های وکلای دادگستری، به نقش موثر وکلا در کمک به اجرای عدالت و دفاع از حقوق مردم در مراجع قضایی اشاره نمودند.

دیدار نایب رئیس و معاون پارلمانی کانون وکلای مرکز با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: روابط عمومی کانون وکلای مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا