اخبار کانون ها

اجرای تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری در دادگستری و دادگاه آذربایجان شرقی

وکلاپرس- براساس اخبار به دست آمده، تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری در دادگاه انقلاب استان آذربایجان شرقی اجرایی شده است.

به گزارش وکلاپرس، براساس اخبار منتشر شده تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری در دادگاه انقلاب استان آذربایجان شرقی اجرا می شود و وکلای غیر این فهرست امکان قبول وکالت در پرونده ها را ندارند.

بیشتر بخوانید:

براساس اخبار به دست آمده از برخی وکلا، علی‌رغم اینکه دادگستری استان آذربایجان شرقی در تاریخ ۲۲ آبان ماه قول همکاری به کانون وکلای دادگستری این استان مبنی بر منتفی شدن اجرای تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری داده بود، همچنان این مسئله در دادگاه انقلاب برقرار است.

یک منبع آگاه به وکلاپرس اعلام کرد که وکلایی که نامشان در لیست وکلای تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری نیامده است، امکان قبول وکالت و به نبع آن مطالعه پرونده بازداشت شدگان را ندارند.

بیشتر بخوانید:

پیشتر وکیل داود علیمحمدی زرنقی، رییس کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای آذربایجان شرقی، ۲۲ آبان ماه در گفتگو با خبرنگار ما درمورد اجرای تبصره ماده ۴۸ در این استان گفته بود: خوشبختانه با پیگیری وکیل پاشازاده مسئله اجرای تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری در دادگاه انقلاب این استان منتفی و اعلام شده است تمام وکلا مورد وثوق قوه قضاییه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا