اخبار کانون هاویژه

وکیل بهزاد حکیمی زاده با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد

وکلاپرس- وکیل بهزاد حکیمی زاده روز در نتیجه پیگیری های کانون وکلای دادگستری کردستان با سپردن وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از یک منبع آگاه، وکیل بهزاد حکیمی زاده، عضو کانون وکلای دادگستری کردستان، روز گذشته (۲۳ بهمن ماه) با سپردن وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

بیشتر بخوانید:

بنا بر گزارش‌های موجود، این وکیل دادگستری ۲۰ دی ماه امسال حوالی ظهر با حکم شعبه دوم بازپرسی دادسرای سقز بازداشت و گوشی و لپ تاپ وی نیز ضبط شد.  اتهام وکیل بهزاد حکیمی زاده، ارتباط با گروهک ها و کمک مالی به آنها اعلام شده بود.

 هفته گذشته رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه، با استقبال از سیاست ترمیمی در اعمال عفو و بخشودگی زندانیان وقایع اعتراضی اخیر، خواستار بخشودگی و آزادی وکلای بازداشتی و زندانی در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

در این نامه از هفت نفر از وکلا (بهزاد حکیمی زاده، گیتی شفیعی، سعید عطایی کچویی، آرش کیخسروی، محمد نجفی، امیرسالار داودی، مصطفی نیلی) نام برده شده بود.

باید دید چه تغییری در وضعیت سایر وکلای بازداشتی به ویژه وکلایی که نامشان در نامه ریاست اسکودا خطاب به رئیس قوه قضاییه آمده است، حاصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا