اخبار صنفیویژه

انتشار اخباری پیرامون قتل وکیل نصیر فرخ نژاد در خرم آباد استان لرستان

وکلاپرس- از روز گذشته اخباری پیرامون قتل یک وکیل متعلق به مرکز وکلای قوه قضائیه با نام نصیر فرخ نژاد در حال انتشار و همرسانی است.

به گزارش وکلاپرس، وکیل فرخ نژاد در سایت مربوط به مرکز وکلای قوه قضائیه به عنوان وکیل پایه دو در شهر خرم آباد معرفی شده است.

بر اساس گزارش‌های موجود نصیر فرخ نژاد (رشنو) کاندیدای ادوار شورای شهر خرم آباد بوده و در جنوب شهر بویژه منطقه ماسور دارای پایگاه اجتماعی گسترده بود.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که روز گذشته با مراجعه فردی از خانه بیرون رفته و با خودروی شخصی خود منزل را ترک نموده است. بعد از یک روز بی خبری و با پیگیری رسمی، امروز پیکر غرق در خون فرخ نژاد را در منطقه چغلوندی پیدا نمودند که با ضربات متعدد سلاح سرد (چاقو) به قتل رسیده،خودروی وی نیز امروز در حالیکه صندلی های آن خون آلود بوده کشف شده است.(وکلاپرس نمی‌تواند این اخبار را مستقلاً تأیید یا رد کند.)

کانون‌های وکلای لرستان و کرمانشاه نسبت به قتل این وکیل دادگستری واکنش نشان داده‌اند.

شایان ذکر است آبان سال ۹۹ نیز نائب رئیس اسبق کانون وکلای لرستان(عزت الله خورشیدی) در شهر خرم‌آباد مورد سوءقصد قرار گرفت که خوشبختانه از این واقعه جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید:

از ابتدای سال جاری تا امروز این هشتمین سوء قصد به جان وکلای دادگستری است که رسانه‌ای شده است. ماه گذشته وکیل جعفرآقایی نیز در سمنان به قتل رسید و شش وکیل دیگر نیز در شش ماهه اول سال مورد سوء قصد واقع شدند.

به نظر می‌رسد این آمار نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده باشد.

هنوز مدیران نهاد وکالت برای پیشگیری از وقوع چنین خطراتی تدبیر عملی نیندیشیده‌اند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا