اخبار آزمون هاویژه

ابراهیم کیانی: مهلت ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۰ تا ۱۵ خرداد تمدید می‌شود

وکلاپرس ـ نایب رئیس و سخنگوی اسکودا در جدیدترین گفت و گوی خود از تمدید دوباره مهلت ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از اختبار، وکیل ابراهیم کیانی، نایب رئیس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، از تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ سخن گفت.

بیشتر بخوانید:

بر اساس آنچه ابراهیم کیانی اطلاع داده است، به دلیل تقاضای مکرر علاقمندان و به منظور فراهم‌کردن تسهیلات برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام این آزمون تا پانزده خرداد تمدید می‌شود.

مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت از بیست و شش اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز و قبلا یک بار تا امروز( ۹ خرداد) تمدید شده بود.

با این وجود هنوز اطلاعیه تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون کارآموزی وکالت در سایت سازمان سنجش منتشر نشده است.

برای ثبت نام در آزمون وکالت بر روی ایــــــــــــــــنجـــــــــــــــــــــا کلیک کنید.

هزینه ثبت نام در آزمون وکالت

هزینه ثبت نام مبلغ سه میلیون( ریال ) معادل سیصد هزار تومان اعلام شده است.

تبصره: واریز هزینه ثبت نام از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و سیستم برخط ثبت نام اینترنتی در زمان تعیین شده در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

برای خرید کتاب منبع آزمون وکالت بر روی ایــــــــــــــــنجـــــــــــــــــــــا کلیک کنید.

همچنین علیرضا کریمیان با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۹ هزار و ۴۰۰  نفر در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ثبت نام کردند، گفت: داوطلبان تا پایان روز یک شنبه ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه با سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در این اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته‌شده برای ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: با توجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شده است امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود بنابراین متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه جاری نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا