اخبار اسکوداویژه

رونمایی از مجمع سازندگان کیش به عنوان حامی همایش پنجاه و یکم اسکودا

همایش پنجاه و یکم اسکودا در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۲ در جزیره کیش برگزار می شود

وکلاپرس- وکیل علی قاسمی رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان روز شنبه در یک نشست خبری از حامی همایش پنجاه و یکم اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا که به میزبانی این کانون در جزیره کیش برگزار می شود رونمایی کرد.

وکیل علی قاسمی / عکس از ایسنا هرمزگان
وکیل علی قاسمی / عکس از ایسنا هرمزگان

وکیل علی قاسمی رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان در نشست خبری روز شنبه خود، «مجمع سازندگان کیش» را به عنوان حامی همایش وپنجاه و یکم اسکودا که روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در جزیره کیش برگزار خواهد شد معرفی کرد.

وکیل قاسمی همچنین به برگزاری یک همایش دیگر در روز ۲۳ آبان در محل برگزاری همایش اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ایران با عنوان «همایش اقتصاد دریا محور» نیز اشاره کرد که از جزئیات آن اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

در این نشست خبری طهمورث قاسمی که از او به عنوان دبیرکل مجمع سازندگان کیش نام برده شده است نیز علی قاسمی را همراهی می کرد.

طهمورث قاسمی: به دنبال فرصتی برای طرح اهمیت تدوین طرح جزایر با مرکزیت جزیره کیش در همایش اسکودا هستیم

به گزارش پایگاه خبری «مردم کیش» طهمورث قاسمی در این نشست خبری ضمن تشریح برخی موضوعات اقتصادی مرتبط به جزیره کیش با تاکید بر اهمیت تدوین طرح جزایر با مرکزیت جزیره کیش، با ساختار و اختیارات ویژه مشابه مکران، گفت: فعال کردن این چهارچوب بسیار حائز اهمیت است و به دنبال فرصتی برای طرح آن در همایش اسکودا هستیم.

مجمع سازندگان کیش حامی همایش اسکودا در جزیره کیش

«مجمع سازندگان کیش»، یک موسسه غیر تجاری خصوصی است که با نام کامل «مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش»  با  شناسه ملی۱۲۹۹۳۵۹۱۱۴۱ در جزیره کیش به ثبت رسیده است.

طهمورث قاسمی به عنوان مدیر عامل و دبیر این موسسه انتخاب شده است، علاوه بر این قاسمی مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوران ارکان کیش (سهامی عام ) با شناسه ملی ۱۴۰۱۰۶۷۱۹۴۵ که در سال ۱۴۰۰ در جزیره کیش تاسیس شده است نیز هست.

در وبسایت این موسسه هدف از تاسیس آن اعتلای صنعت ساختمان، رونق کارآفرینی و ایجاد تحریک در صنایع مرتبط با صنعت ساختمان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد جویای کار و نیز صیانت از نهادهای صنفی و تقویت مدیریت علمی و تشویق سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان و به‌طورکلی نیل به توسعه اقتصادی و اجتماعی بیان شده است.

آگهی تاسیس مؤسسه مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش ثبت شده به شماره ۳۱۹ و شناسه ملی ۱۴۰۰۹۵۰۱۱۲۱

شماره روزنامه: ۲۲۰۱۵  شهرستان

شماره صفحه روزنامه: ۴۲

تاریخ روزنامه: ۱۳۹۹/۷/۲۳

شماره نامه اداره ثبت: ۴۲/۸۱۴۷۲۵

تاریخ نامه اداره ثبت: ۱۳۹۹/۷/۲۱

نظر به ماده ۸ آئین نامه ثبت مؤسسات غیر تجاری مؤسسه در تاریخ ۱۳۹۹.۰۷.۱۶ تحت شماره ۳۱۹ در این اداره به ثبت رسیده و خلاصه مفاد اساسنامه آن به جهت اطلاع عموم آگهی می شود:

مجمع سازندگان کیش

۱-نام مؤسسه: مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش.

۲-موضوع مؤسسه:

 ۱-حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و مشترک انبوه سازان صنعت ساختمان و دفاع از حقوق اجتماعی صنف.

 ۲-انجام توصیه موثر کلیه اعضاء به مراعات اصول فنی و قواعد صحیح ساخت و ساز با تکیه بر استاندارهای تدوین شده ملی ساختمان و دستاوردهای جدید علمی در این بخش و نیز ممانعت از ورود افراد و اشخاص غیرمتخصص و فاقد صلاحیتهای فنی به این عرصه.

 ۳-تشکیل صندوقهای همیاری و تضمین صنفی و ایجاد بستر لازم برای تشکیل شرکتهای تعاونی برای اعضاء و کارکنان آنان و کسب مجوزهای مربوطه از مقامات و ادارات و سازمانهای ذیصلاح.

 ۴-برگزاری کلاسها و گردهمایی های فنی و علمی و اقتصادی به جهت ارتقاء سطح دانش افراد مرتبط با موضوع فعالیتهای مجمع و نیز افزایش کیفیت ساخت و ساز با بکارگیری روش ها و تکنولوژی های روز دنیا در امر تولید انبوه اقتصادی مسکن و ساختمان با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی منطقه.

 ۵-بررسی راهکارهای جذب سرمایه اعم از داخلی و خارجی با اولویت بخش داخلی جهت تسریع و تسهیل در امر تولید انبوه مسکن و ساختمان و ایجاد روابط مناسب و مؤثر بین اعضاء خود و سایر تشکلهای مرتبط و مشابه در سراسر کشور.

 ۶-شناسایی دقیق پیمانکاران و ظرفیتهای ایشان و نیز شناسایی میزان توانمندی شرکتها صنعتی دخیل در بخش های مختلف تولیدی که به نحوی در ارتباط با بخش صنعت و ساختمان می باشند اعم از بخش خصوصی، تعاونی و یا دولتی و نیز طرف های خارجی با تکیه و اولویت بخش داخلی و تشکیل بانک اطلاعاتی این حوزه.

 ۷-شرکت در نمایشگاها و سمینارها و همایش های مرتبط با موضوع فعالیت مجمع در اقصی نقاط جهان به منظور تبادل نظر و ارتقاء دانش فنی و نیز معرفی بخشی از توانمندیهای کشور در حوزه مسکن و ساختمان.

 ۸-تلاش برای حفظ حقوق قانونی و روابط اعضای مجمع با ادارات، سازمانها و نهاد های رسمی دولتی و حاکمیتی و رفع موانع و مشکلات احتمالی.

 ۹-تلاش برای تهیه و اصلاح پیش نویس آئین نامه ها و قوانینی که قبلا” تهیه شده و یا در دست تهیه می باشد و اعلام نظر در خصوص آنها در صورت ارجاع.

۳- تابعیت: جمهوری اسلامی ایران.

۴- مرکز اصلی مؤسسه: جزیره کیش، برج مالی آنا، طبقه هفتم، واحد ۸۲، کد پستی ۷۹۴۱۷۵۷۳۸۳.

۵- اسامی مؤسسین: ۱) آقای ابوالفضل ملک لو به شماره ملی ۰۳۸۵۵۲۰۶۸۹، ۲) آقای نادر کشت کار به شماره ملی ۱۸۱۹۴۳۲۲۲۱ ، ۳) آقای حسین رباطی به شماره ملی ۱۰۶۰۲۰۷۹۶۶، ۴) آقای علیرضا نوری به شماره ملی ۰۰۴۰۴۳۰۰۱۴، ۵) آقای نصراله حاتمی به شماره ملی ۴۹۳۹۸۱۲۹۹۵، ۶) آقای فروهل روزبهانی به شماره ملی ۱۸۱۸۷۶۳۴۳۵، ۷) آقای احمد کتاب فروش به شماره ملی ۱۳۷۵۶۱۷۹۶۶، ۸)آقای حسین شیخ محمدی به شماره ملی ۰۵۶۹۳۷۱۳۰۹، ۹) آقای سیدمرسل جلالی به شماره ملی ۱۶۳۹۳۱۴۳۹۳، ۱۰) آقای جواد سلماسی به شماره ملی ۰۰۳۹۸۷۷۲۱۳، ۱۱) آقای سیدعلی سیدی به شماره ملی ۰۰۴۴۴۶۷۹۰۷، ۱۲) آقای رضا دباغ همدانی به شماره ملی ۱۰۶۲۷۶۵۷۹۶، ۱۳) آقای فرخ جباری به شماره ملی ۰۴۵۲۰۷۷۳۶۲، ۱۴) آقای محمد احمدپور به شماره ملی ۶۰۳۸۶۴۸۵۶۹

۶- تاریخ تشکیل مؤسسه: از تاریخ ثبت به مدت نامحدود.

۷- مدیر یا مدیران و اشخاصیکه در مؤسسه حق امضاء دارند: آقای طهمورث قاسمی به شماره ملی ۲۳۹۰۰۱۷۵۱۷ به سمت مدیرعامل و دبیر مجمع (خارج از اعضاء)، آقای نادر کشت کار به شماره ملی ۱۸۱۹۴۳۲۲۲۱ به سمت رئیس و عضو اصلی هیئت مدیره، آقای حسین رباطی به شماره ملی ۱۰۶۰۲۰۷۹۶۶ به سمت نائب رئیس و عضو اصلی هیئت مدیره و آقای جواد سلماسی به شماره ملی ۰۰۳۹۸۷۷۲۱۳ به سمت خزانه دار و عضو اصلی هیئت مدیره و آقای علیرضا نوری به شماره ملی ۰۰۴۰۴۳۰۰۱۴ به سمت عضو اصلی هیئت مدیره و آقای سیدمرسل جلالی به شماره ملی ۱۶۳۹۳۱۴۳۹۳و آقای محمد احمدپور به شماره ملی ۶۰۳۸۶۴۸۵۶۹ به سمت اعضای علی البدل هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند. کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور و تجاری و بانکی موسسه از قبیل چک، سفته، بروات، عقود اسلامی و عقود اسلامی با امضای ثابت رئیس هیئت مدیره و در غیاب ایشان نایب رئیس هیئت مدیره به اتفاق دبیر و خزانه دار به همراه مهر موسسه و کلیه مکاتبات عادی و اداری با امضای رئیس هیئت مدیره و در غیاب ایشان نایب رئیس هیئت مدیره یا دبیر مجمع همراه با مهر موسسه معتبر می باشد.

۸- اولین بازرسان: آقای سیدعلی سیدی به شماره ملی ۰۰۴۴۴۶۷۹۰۷ به عنوان بازرس اصلی و آقای حسین شیخ محمدی به شماره ملی ۰۵۶۹۳۷۱۳۰۹ به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

۹- دارایی مؤسسه: مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا