اخبار کانون هاویژه

جشن استقلال کانون وکلای مرکز بدون حضور کارآموزان وکالت برگزار می شود

وکلاپرس- مراسم جشن استقلال ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری مرکز قرار است دوشنبه پیش رو مورخ ۷ اسفند  در تالار وزارت کشور برگزار شود.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس لینکی که برای ثبت نام در این جشن ارائه شده است، کارآموزان وکالت این کانون مجاز نیستند، در این مراسم حضور یابند و فقط وکلا قادر هستند در سامانه ثبت نام کنند.

در اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص جشن استقلال آمده است:

جشن استقلال ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری مرکز

مراسم در روز دوشنبه ٧ اسفند در تالار وزارت کشور واقع در میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام از ساعت ١٧ لغایت ٢١:٣٠ برگزار می گردد.

 همراه داشتن پروانه وکالت و ارائه تصویر بارکد ثبت نام الزامی و پوشیدن ردای وکالت توصیه می شود.

ضمنا با توجه به ظرفیت محدود محل برگزاری، از پذیرایی همراه و همکاران محترم سایر کانون ها معذوریم.

ورود به سامانه ثبت نام جشن استقلال کانون وکلای مرکز ۱۴۰۲

سامانه ثبت نام جشن استقلال کانون وکلای مرکز

توضیح رئیس کانون وکلای مرکز: سالن سه هزار نفر ظرفیت دارد

پس از انتقاد فراوان وکلا و کارآموزان در خصوص عدم امکان شرکت کارآموزان در این جشن و پیگیری های انجام شده، دکتر بهنام حبیب زاده رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز، در توضیح این تصمیم عنوان داشته است که: تالار وزارت کشور به عنوان محل برگزاری مراسم دارای ظرفیت برای ۳۰۰۰ نفر است و این درحالی است که تعداد کارآموزان این کانون ۷ هزار نفر می باشد.

طبق اعلام دکتر حبیب زاده تا کنون ۲۵۰۰ وکیل در جشن ثبت نام کرده اند و در تلاش هستند تا امکان حضور کارآموزان در این مراسم مهیا شود.

 

ذکر این نکته قابل توجه است که این ۷۰۰۰ هزار کارآموز در سال های آینده، پروانه وکالت خود را دریافت خواهند کرد و در مراسمات کانون وکلای مرکز از جمله جشن استقلال حضور خواهند یافت و مدیران این نهاد باید تمهیدات دیگری برای این موضوع فراهم کنند.

شایان ذکر است سال گذشته در حالی که کمتر از ۳ ساعت تا برگزاری مراسم جشن هفتادمین سالروز استقلال کانون های وکلای دادگستری کانون مرکز باقی مانده بود، این مراسم لغو شد و مشخص نیست در سال جاری نیز وضعیت برگزاری این جشن به چه صورت باشد.

بیشتر بخوانید:

‫۴ دیدگاه ها

  1. با افتخار خوشحالم زمانی که هر دو نهاد قبول شدم در سال ۴۰۱ مرکز رو انتخاب کردم هم دوره ای من هنوز با گذشت ی سال تازه خیلیا قرار هشت نه اسفند براشون سی ام اس باز کنن و باید دو سال تلاش کنن تا بیان تو کار ولی من از ماه بعد قبولی سی ام اسم باز شد و مشغول بکارم و دفترم هم دارم دوره کاراموزیمم کوتاه برای من فقط شغل مهم بود نه این پروسه زمان بر و بی احترامیا روسا سابق کانون که کانون رو کردن خانه سالمندان کانون زمان مرحوم دکترکاتوزیان ابهت داشت به هم رشته ایام میگم اگه دنبال کارین برین مرکز نه دنبال فقط شو خودتون هستین و مشکل مالی دارین..

      1. هیچ خوبی نداره کانون. قبلا بهتر بود ولی الان که رفته زیر سیطره قوه دیگه هر کی به هر کی هست.

  2. چقدر این ردای وکالت زشته، تو رو خدا اینو نپوشید. اصلا باید فرمش رو عوض کنند. مثل لباس فضانوردا هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا