گفت و گوویژه

آخرین وضعیت پرونده ضرب و جرح یک کارآموز وکالت در کرمان

وکلاپرس- اخیراً یک کارآموز کانون وکلای کرمان در پی اقدام به صلح و سازش میان طرفین شکایت، مورد ضرب و جرح شدید اراذل و اوباش قرار گرفت و خودروی وی تخریب شد.

به گزارش وکلاپرس، ۲۰ خردادماه یک کارآموز کانون وکلای دادگستری کرمان در پی اقدام به صلح و سازش میان طرفین شکایت در مقابل دادگاه انقلاب، مورد ضرب و جرح شدید اراذل و اوباش قرار گرفت و خودروی وی تخریب شد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به پرونده های سوء قصد به جان وکلا در سال ۹۹

سیدمهدی میرحسینی، کارآموز وکالت کانون وکلای کرمان در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس از حمایت های کانون متبوع خویش اعلام رضایت کرده و از مدیران این کانون تشکر می‌کند.

پایگاه خبری وکلاپرس درصدد پیگیری آخرین وضعیت پرونده ضرب و جرح این کارآموز وکالت برآمده است که نتیجه گفت و گو با وی را در ادامه خواهید خواند:

ضرب و جرحی با ۴۸ بخیه بر دست، جرح کتف و دست شکسته موکل

سیدمهدی میرحسینی، کارآموز کانون وکلای دادگستری کرمان، درخصوص جزئیات سوءقصد به وی گفت: موکلی دارم که پرونده اش در شعبه ۱۷ بازپرسی کرمان بود. موضوع پرونده کلاهبرداری دو خودرو است که در حال رسیدگی بود.

وی ادامه داد: طرفین با هم درگیر بودند و به همین دلیل آنان را دعوت به مصالحه کردیم. قرار بود ۲۰ خرداد رو به روی دادگاه انقلاب در پارک جنگلی باهم صحبت کنیم. اما وقتی رسیدیم طرف مقابل به ما فرصت پارک کردن خودرو را به ما نداد؛ ۸ نفر از دو ماشین ۴۰۵ نقره ای پیاده شدند و ما را مورد ضرب و جرح قرار دادند‌.

بیشتر بخوانید: یک کارآموز وکالت زن و موکلش در کرمانشاه کشته شدند

میرحسینی افزود: همسر و فرزندم هم در ماشین بودند که موفق شدند فرار کنند. آنها شیشه های ماشین را شکستند، با چاقو به دستم آسیب وارد کردند که ۴۸ بخیه خورد. علاوه بر این چاقو به کتف من هم وارد کرند و موکلم نیز دستش شکست.

این کارآموز با اشاره به طرح شکایت  نسبت به این اقدام خطرناک گفت: ما در دادسرای ۲۲ بهمن شکایت طرح کردیم اما متاسفانه به این شکایت در طول یک ماه اخیر رسیدگی نشده است. لازم به ذکر است ما دو شاهد داریم و دوربین مداربسته نیز در محل وجود داشته است.

حمایت قاطع کانون وکلای کرمان از کارآموز مجروح

میرحسینی با تاکید بر حمایت کانون وکلای کرمان از وی افزود: در همین راستا رییس محترم کانون وکلای کرمان با دادستان محترم تماس گرفت و هم نامه مکتوب ارسال کرد. آقای علی خواجویی راد همچنین نمایندگانی (آقایان مهدی شاه محمدی و میثم قالبی زاده) جهت پیگیری معرفی کرد؛ آقای مهدی شاه محمدی، دادیار انتظامی کانون، وکالت ما را بر عهده گرفته است و میثم قالبی زاده نیز به عنوان نماینده، پیگیر امور است.

بیشتر بخوانید:نگاهی به حادثه قتل «پریوش ظفری» و عدم پاسخگویی مدیران کانون وکلای کرمانشاه

این کارآموز وکالت مدعی شد: با این وجود همچنان رسیدگی صورت نگرفته و پرونده بایگانی شده است… ما باز هم پیگیری کردیم و نزد آقای توحیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان، رفتیم. ایشان قول مساعدت داده است.

میرحسینی افزود: متاسفانه با وجود تمام شوهد و مدارک هنوز اقدامی صورت نگرفته و حتی یک احضاریه برای مشتکی عنهم ابلاغ نشده است. جالب توجه این که پرونده موکلم بعد از ۲۰ روز جهت صلح و سازش به دادگستری ارجاع شده است که در همان جا نیز دوباره موکل من را کتک زدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا