آخرین وضعیت شکایت کانون وکلای مرکز از روزنامه ایران

وکلاپرس- رییس اداره حقوقی کانون وکلای مرکز، درخصوص آخرین وضعیت شکایت از روزنامه ایران گفت: جلسه رسیدگی برگزار شد و منتظر نتیجه دادگاه هستیم.

به گزارش وکلاپرس، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ روزنامه ایران در یادداشتی با روتیتر «ایران از تلاش جریان‌های معاند داخلی و خارجی برای تبدیل فضای اجتماعی به فضای سیاسی-امنیتی گزارش می دهد» کانون وکلا را همسو با ضد انقلاب دانست.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از این مطلب که با امضای شخصی به نام «امیر فرشباف» نوشته شده، درباره کانون وکلا آمده است:

 «تشکل هایی مانند… کانون وکلا، سازمان نظام پزشکی… چند موردی هستند که اگر عملکرد کلی آنها … مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد، به سهولت… همسویی آنان با جریان ضدانقلاب و نیز مطابقت کنش آنها با اهداف و منافع دولت های متخاصم… را می توان تشخیص داد.»

متن کامل یادداشت منتشر شده در روزنامه ایران را ایـــــــــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــجـــــــــــــــا بخوانید.

منتظر نتیجه دادگاه هستیم

وکیل محمد شیوایی، رییس اداره حقوقی و دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز، در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین وضعیت پیگیری های مربوط به این پرونده گفت: اگرچه در ابتدا قرار منع تعقیب صادر شد اما بعد از پیگیری اداره حقوقی به قرار صادرشده اعتراض کردیم.

وی دادمه دا: قرار منع تعقیب در دادگاه کیفری یک تهران نقض و قرار جلب به دادرسی صادر شد. جلسه رسیدگی به این پرونده دو هفته پیش برگزار شد و در حال حاضر منتظر نتیجه دادگاه هستیم.

بیشتر بخوانید:

 

خروج از نسخه موبایل