یادداشت

یادداشت وکیل بهرام‌پور درباره اهانت به بهمن کشاورز؛ از پیروان طرح تسهیل کسب‌وکار چه انتظاری می‌توان داشت؟

پیام نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مازندران در پی اهانت به مقام استاد مرحوم بهمن کشاورز

وکلاپرس- نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مازندران اهانت به مرحوم بهمن کشاورز را محکوم کرد و آن مصداقی از مظاهر اجرایی طرح تسهیل خواند.

به گزارش وکلاپرس، بهرام ولی پور، نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مازندران در در پی اهانت به مقام استاد مرحوم بهمن کشاورز در یادداشتی ماهیت طرح تسهیل را سراسر توهین و تحقیر به صنف شریف وکالت توصیف کرد و نوشت: از بانیان و طراحان و حامیان آنان انتظار احترام نمی توان داشت.

بیشتر بخوانید:

در یادداشت این مدیر نهاد وکالت آمده است:

آنگاه که منادیان طرح تسهیل، همان قانونگذاران قانون گریز، عیان و عریان در صدا و سیمای میلی به جامعه شرافتمند و قانون مدار وکلای دادگستری هتاکی می کنند و انواع و اقسام نسبت های ناروای کاسبکارانه و انحصار جویانه را به مدافعان بی دفاع حریم حق و عدالت نسبت می دهند، از اذناب و رهروان آنان که نان به نرخ روز خور و کاسه لیسان اربابان بظاهر انقلابی خود هستند چه انتظاری می توان داشت؟!

وقتی ماهیت طرح تسهیل سراسر توهین و تحقیر به صنف شریف وکالت و تعدی به چهره عدالت تلقی می شود، از بانیان و طراحان و حامیان آنان انتظار احترام نمی توان داشت.

هتاکی و توهین به ساحت گرانمایه اسوه اخلاق حرفه ای وکالت و مظهر اتحاد وکلا مرحوم استاد بهمن کشاورز، مصداقی از مظاهر اجرایی این طرح خواهد بود، چه رقابت در حذف چهره های اخلاقی در ارائه خدمات حقوقی، محور اصلی طراحان این طرح بوده و بعد از این نیز در طیف وسیعتر شاهد توهین به سایر بزرگان و اکابر نهاد وکالت خواهیم بود، زیرا گویی بنا ندارند که حرفه وکالت حرفه مقدس و تحت لوای پرچم عدالت باشد، بلکه قرار هست معیار، معیار رقابت حذفی و برتری جویی ضداخلاقی برای کسب در آمد باشد.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام موهن افراد خبیث و عقده گشایان به آرامگاه استاد کشاورز، اسوه اخلاق و متصف به صفت انسانیت، از همه مدیران نهاد وکالت و فعالان صنفی تقاضای محکومیت یکپارچه این اقدام زشت و مغایر اخلاق را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا