اخبار اسکودااخبار مجلس شورای اسلامی

هاشمی نماینده مجلس: مجلس خود را ملزم به استفاده از ظرفیت‌های کانون های وکلا می‌داند

وکلاپرس– دکتر سید حسن هاشمی، نماینده بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با هیأت رئیسه اسکودا، از آمادگی قوه مقننه برای تعامل و همکاری با اسکودا و کانون وکلای دادگستری سخن گفت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، نشست مشترک هیأت رئیسه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و جمعی از نمایندگان وکیل و حقوق‌دان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر دوشنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل این اتحادیه برگزار شد.

نشست مشترک هیأت رئیسه اسکودا و جمعی از نمایندگان وکیل و حقوق‌دان در مجلس
نشست مشترک هیأت رئیسه اسکودا و جمعی از نمایندگان وکیل و حقوق‌دان در مجلس

خود را ملزم می‌دانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهادهای مدنی از جمله کانون وکلا استفاده کنیم

دکتر سید حسن هاشمی، نماینده بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی قوه مقننه برای تعامل و همکاری با اسکودا و کانون وکلای دادگستری خبر داد و گفت: ما خود را ملزم می‌دانیم که در راستای برقراری عدالت قضایی و مسائل مرتبط با آن، آنطور که شایسته و بایسته است از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهادهای مدنی از جمله کانون وکلا استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری راه‌یافته به مجلس دوازدهم با اشاره به دغدغه‌های موجود در نهاد وکالت در راستای صیانت از حقوق این نهاد مدنی کهن، گفت: دغدغه‌های شما که دغدغه ما نیز به شمار می‌آید از گذشته وجود داشته است که امیدواریم در این دوره مجلس، در راستای کاهش این دغدغه‌ها قدم برداریم.

شایان ذکر است وکیل حسن هاشمی بازرس کانون وکلای دادگستری تازه تاسیس خراسان جنوبی است و از حوزه بیرجند به مجلس دوازدهم راه یافت و در کمیسیون آموزش و تحقیقات عضو شده است.

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا