گفت و گوویژه

با گذشت دو ماه از حمله به وکیل افشین قاسمی، هنوز ضاربین شناسایی نشده اند

وکلاپرس- وکیل افشین قاسمی درخصوص آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وی گفت: هیچ پیشرفتی در خصوص شناسایی و دستگیری ضاربین نداشته ایم،

به گزارش وکلاپرس، ۷ خردادماه ۱۴۰۳، وکیل افشین قاسمی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در حالی که نزدیک دفتر کار خود در سعادت‌آباد تهران بوده چند ضارب که صورت خود را پوشانده بودند به او حمله و او را مصدوم کردند.

وکیل قاسمی در توصیف روز حادثه گفته بود: «در فاصله ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری دفتر کارم در سعادت‌آباد بودم که ضاربان مرا از پشت سر غافلگیر کردند. این افراد از دو، سه ساعت قبل از اینکه من از دفتر کارم خارج شوم در همان حوالی با یک ماشین پژو ۴۰۵ سفید که شیشه‌هایش نیز دودی بود، حضور داشتند و کشیک می‌دادند؛ ساعت حضور این افراد در فیلم دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط شده است. وقتی من از دفترم خارج شدم آنها بلافاصله پشت سر من حرکت کردند و همان لحظه آن اتفاق برایم افتاد.»

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری گفته بود: «به خاطر چند پرونده موادمخدر و تجاوز به عنف که در دست داشتم، تهدید شده بودم. حادثه‌ای که برایم رخ داد قاعدتا مربوط به یکی از این پرونده‌ها می‌شود. فعلا پلیس در حال بررسی و تحقیقات است. اگر ضاربان دستگیر شوند به افرادی که ضاربان را اجیر کردند، خواهیم رسید. ضاربان نقاب داشتند و کلاه مخصوص گذاشته بودند که صورت‌شان مشخص نشود.»

بیشتر بخوانید:

ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند

وکیل افشین قاسمی در گفتگویی تازه با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین وضعیت پرونده‌اش گفت: متاسفانه ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند و علی‎رغم مراجعه‌های مکرر به مراجع انتظامی یا قضایی مفید واقع نشده است.

هیچگونه پیگیری و حمایتی از سمت کانون وکلای مرکز انجام نشده است

وی ادامه داد: بالغ بر ۴۰ روز است که خانه نشین شده ام و و کانون وکلای مرکز نیز هیچگونه پیگیری و حمایتی -ازقبیل تماس تلفنی با من تا مکاتبه با دادستانی- نداشته است.

قاسمی در پایان گفت: چندین مرتبه درخواست بازبینی و استعلام بی تی اس خطوط تلفن همراه را داده ام اما متاسفانه ترتیب اثر نداده اند و لذا هیچ پیشرفتی درخصوص شناسایی و دستگیری ضاربین نداشته ایم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا