اخبار کانون ها

علی طالع زاری در سمت ریاست کانون وکلای گلستان باقی ماند

وکلاپرس- با برگزاری انتخابات میان دوره ای هیأت مدیره دوره نهم کانون وکلای دادگستری گلستان، وکیل علی طالع زاری  برای سال دوم هیات مدیره به عنوان رئیس این کانون انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، انتخابات نهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان پنجشنبه مورخ ۲۲ تیر ماه با رقابت میان ۱۰ نفر از کاندیداها برگزار و نتایج آن نیز در همان روز اعلام شد.

با ا برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره در مرداد ماه ۱۴۰۲،  دکتر علی طالع زاری که پیشتر عضو اصلی هیأت مدیره دوره هفتم و رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار دوره هشتم این کانون بوده است، به عنوان رئیس نهمین دوره هیات مدیره برای سال اول انتخاب شده بود.

با گذشت نزدیک به یکسال از شروع هیات مدیره دوره نهم و برگزاری انتخابات میان دوره ای، وکیل علی طالع زاری مجددا به عنوان رئیس این کانون برای یک سال پیش رو انتخاب شد.

مچنین طبق گزارش روابط عمومی این کانون، «غلامرضا اتحادیه» نایب رییس، «فرهاد توماج» بازرس و «عباس اسدی» به عنوان دبیر برای مدت یک سال انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان آمده است:

انتخابات میان دوره ای هیأت مدیره دوره نهم کانون وکلای دادگستری گلستان روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ با حضور تمام اعضای هیأت مدیره در محل کانون برگزار شد.

در این جلسه برای سال دوم هیأت مدیره و به اتفاق آراء دکتر «علی طالع زاری» به عنوان رییس، «غلامرضا اتحادیه» نایب رییس، «فرهاد توماج» بازرس و «عباس اسدی» به عنوان دبیر برای مدت یک سال انتخاب شدند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا