گفت و گوویژه

حسن صفادوست : کارگروهی تا هفته آینده درباره شیوه برگزاری جشن استقلال کانون وکلا تصمیم می‌گیرند

وکلاپرس- رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن تاکید بر برگزاری جشن استقلال کانون وکلا گقت: نحوه برگزاری این جشن توسط یک کارگروه تعیین خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، خبر عدم برگزاری جشن استقلال کانون وکلا که روز گذشته منتشر شد، با حواشی بسیاری همراه بود؛ از یک سو برخی این تصمیم را در راستای شرایط اخیر کشور تلقی و مثبت ارزیابی کردند و از سوی دیگر، برخی برگزاری این جشن را فرصتی برای تشکیل اجتماع بزرگ وکلا و ارائه پیامی به جامعه و حاکمیت دانستند که نباید از آن صرف نظر کرد.

علی صدری خانلو: امسال جشن استقلال به شیوه‌ مرسوم برگزار نمی‌شود

براساس گفته وکیل علی صدر خانلو با رسانه تنویر، قرار است امسال جشن استقلال به شیوه‌ مرسوم برگزار نشده و هزینه آن صرف امور تبلیغاتی دیگر شود.

این عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز درباره جزئیات بیشتر مصوبه هیأت مدیره اضافه کرده بود: پیشنهاد دادم به علت درگیری مردم با مشکلات فراوان بویژه زلزله خوی، امسال از برگزاری جشن استقلال با هزینه میلیادی صرفنظر کرده و بخشی از این هزینه را صرف کمک به مردم زلزله زده خوی کنیم. همچنین کانون وکلا در هفته استقلال وکیل از ظرفیت های خود با ارتباط با رسانه های محلی و ملی نسبت به تبیین جایگاه و نقش و وظایف وکلا درحفظ و دفاع از حقوق مردم در فرایند دادرسی، آگاهی بخشی کند و نیز از طریق برچسب بنر و پوستر و غیره اطلاع رسانی مناسب و ارزان در اماکن عمومی بعمل آورد.

رییس کانون وکلای مرکز: نحوه برگزاری جشن توسط یک کارگروه تعیین خواهد شد

وکیل حسن صفادوست، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس ضمن تاکید بر برگزاری جشن استقلال کانون وکلا گفت: هنوز نسبت به نحوه برگزاری جشن استقلال کانون وکلا تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: کارگروهی متشکل از ریاست کانون، نواب رییس، مدیر داخلی کانون، رییس اداره روابط عمومی، دبیر شورای تشکل ها و رابط شورای تشکل ها در خصوص نحوه برگزاری این جشن تصمیم خواهند گرفت.

هفته آینده در خصوص جشن استقلال کانون وکلا تعیین تکلیف خواهد شد

صفادوست در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر زمان تعیین تکلیف درخصوص جزییات مراسم گفت: هفته آینده در این خصوص تعیین تکلیف خواهد شد. زمان برگزاری مراسم نیز روز ۷ اسفند خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا