اخبار کانون هایادداشت

انتخابات کانون وکلای مرکز به تعویق افتاد

روابط عمومی کانون وکلای مرکز در اطلاعیه‌ای از تعویق انتخابات هیئت مدیره این کانون که قرار بود در هشتم اسفند(پنچشنبه هفته جاری) برگزار گردد، خبر داد.
در متن این اطلاعیه سخن از نامه وزارت بهداشت با قید «فوری-فوری» آمده است که در آن کانون‌وکلا را از هرگونه برگزاری مراسم جشن استقلال یا انتخابات برحذر داشته است.

متن اطلاعیه روابط عمومی کانون‌ وکلای مرکز بدین شرح است: به موجب تصمیم مورخ ١٣٩٨/١٢/۴هیات محترم نظارت بر انتخابات سی و یکمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری، مقرر گردید با توجه به پاسخ کتبی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (نامه فوری- فوری) مبنی بر پر خطر بودن برگزاری انتخابات پیش رو، ناشی از شیوع و انتشار کووید ۱۹( بیماری کرونا ویروس جدید) جلسه هیات عمومی کانون مرکز به منظور رای گیری و انتخابات مورخ ١٣٩٨/١٢/٨،برگزار نمی شود و زمان برگزاری آن،طی اطلاعیه بعدی هیات محترم نظارت و پس از رفع موانع مخاطره آمیز سلامت جامعه که به تایید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خواهد رسید، ضمن رعایت مقررات مربوط به انتشار آگهی تاریخ برگزاری انتخابات، اعلام خواهدشد.

استعلام کانون وکلای مرکز و نامه «فوری-فوری» وزارت بهداشت
استعلام کانون وکلای مرکز و نامه «فوری-فوری» وزارت بهداشت

گفتنی است از روز شنبه بسیاری از کانون‌های وکلای دادگستری آیین بزرگداشت روز استقلال کانون وکلا و روز وکیل مدافع را لغو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: لغو جشن «استقلال» در کانون‌های وکلای دادگستری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا