اخبار کانون هایادداشت
موضوعات داغ

لغو جشن «استقلال» در کانون‌های وکلای دادگستری

جشن استقلال کانون وکلای دادگستری در برخی کانون‌ها لغو گردید

هر ساله با شروع اسفندماه کانون‌های وکلای دادگستری با پرپایی جشن‌های استقلال در سراسر کشور یاد و خاطره استقلال قدیمی ترین نهاد مدنی کشور را بزرگ می‌دارند. امسال نیز در حالیکه در آستانه شصت و هفتمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع کانون‌های وکلا آماده برپایی این جشن بودند، با شیوع ویروس کرونا در کشور روبرو شدند. بیماری که به علت سرعت شیوعش موجبات احتیاط‌های لازمی را فراهم آورده است.

از این رو از دیروز(۳ اسفند) موج لغو مراسم جشن استقلال در بسیاری از کانون‌ها کلید خورد و کانون وکلای قم به عنوان اولین کانون مراسمش را لغو کرد. در طول روز کانون‌های وکلای دیگری نیز جشن خود را لغو نموده و اعلام کردند که مراسم مذکور در زمان نامعلوم دیگری و پس از رفع خطرات ناشی از بیماری کرونا برگزار خواهد گردید.

تا امروز علاوه بر قم، کانون‌های وکلای چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، گیلان، مرکزی، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، لرستان، خوزستان، زنجان و قزوین برنامه های خود را لغو نمودند.

با این حال در حالیکه امروز خبرهایی مبنی بر لغو کلیه جشن‌های استقلال کانون‌های وکلا منتشر شده است، کانون وکلای مرکز درباره این موضوع در جلسه امروزش تصمیم‌گیری خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است کانون وکلای خراسان دیروز در مراسمی که از پیش تعیین شده بود، جشن یادبود استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع خود را برگزار نمود./س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا