اخبار بین المللیویژه

یک وکیل ۶۰ ساله در مسابقات دختر شایسته ۲۰۲۴ آرژانتین «بهترین چهره» شد

وکلاپرس- الخاندرا ماریسا رودریگز، وکیل ۶۰ ساله که به عنوان نماینده بوینوس‌آیرس در مسابقه دختر شایسه‌ آرژانتین ۲۰۲۴ شرکت کرده بود در مرحله فینال عنوان «بهترین چهره» را کسب کرد.

به گزارش وکلاپرس، مسابقات دختر شایسته ۲۰۲۴ آرژانتین روز ۲۵ می برگزار شد و الخاندرا رودریگز (Alejandra Rodriguez)، ۶۰ ساله، که در مسابقات Miss Universe بوئنوس آیرس، به عنوان دختر شایسته انتخاب شده بود، در مرحله فینال عنوان «بهترین چهره» را کسب کرد و نتوانست تاج این مسابقات را بر سر بگذارد.

در این مسابقه ماگالی بنجام (Magali Benjam)، هنرپیشه و مدل ۲۹ ساله اهل کوردوبا با شکست ۲۷ شرکت کننده دیگر توانست تاج ملکه زیبایی آرژانتین را بر سر بگذارد و به مسابقات دختر شایسته جهان راه یابد.

برداشتن محدودیت سنی برای مسابقه دختر شایسته جهان

در سپتامبر ۲۰۲۳ ، سازمان دختر شایسته جهان (Miss Universe Organisation) محدودیت سنی را که از سال ۱۹۵۸ در این رقابت‌ها اجرا می‌شد را برداشت و از سال جاری دیگر لازم نبود زنان تنها در سنین ۱۸ تا ۲۸ سال شرکت کنند.

این سازمان اعلام کرد که از سال ۲۰۲۴ هیچ محدودیتی برای حضور در این رقابت‌ها نیست و همه دختران و زنان بالای ۶۰ سال می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. این مسابقه اعلام کرده بود که زنان بین ۱۸ تا ۷۳ سال بدون توجه به هر عامل دیگری مجاز به رقابت هستند.

مسابقات دختر شایسته ۲۰۲۴ آرژانتین
مسابقات دختر شایسته ۲۰۲۴ آرژانتین

فعالیت های حقوقی رودریگز

الخاندرا رودریگز، در براندسن در استان بوئنوس آیرس به دنیا آمده و زندگی می کند. او فارغ التحصیل از دانشگاه ملی لاپلاتا، به عنوان وکیل در حوزه حقوقی بیمارستانی در استان بوئنوس آیرس کار می کند و به طور مستقل در زمینه خانواده و قانون مدنی فعالیت می کند و همچنین روزنامه نگار است.

بیشتر بخوانید:

او پس از کسب تاج عنوان کرد: “ما در حال افتتاح مرحله جدیدی هستیم که در آن زنان فقط زیبایی ظاهری نیستند، بلکه مجموعه ای دیگر از ارزش ها هستند. من اولین نفر از این نسل هستم که با این کار شروع کردم.”

وی گفت: «شرکت در این مسابقات برای من یک ماجراجویی بود و هیچ انتظاری از آن نداشتم جز اینکه خودم را به چالش بکشم».

منبع: نیویورک پست

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام چرا وقتی از شابستگی یک خانم حرف به میان میاد چهره، ظاهر و زیبایی ظاهری و اندام ملاک هست ولی برای یک آقا از تحصیلات و مسولیت هاش گفته میشه
    چرا اینقدر این نگاه غلط را ترویج میکنید
    میتونستید اینطوری تیتر بزنید که دختر شایسته وکیل دادگستری است و…. هر چند ظاهر نمیتونه دلیل شایسته بودن کسی باشه
    ابنقدر این نگاه بزک شده که دختر های حامعه برای شایسته معرفی شدن مجبورن خودشون رو بزک کنن و اعتماد به نفس نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا