اخبار اسکودا

پیام تبریک رئیس اسکودا به روح الله رئیسی بابت انتصاب به عنوان مدیرکل نظارت بر وکلا،کارشناسان رسمی و خدمات حرفه‌ای

وکلاپرس- دکتر کوشا در نامه ای به دکتر روح الله رئیسی، انتصاب وی را به عنوان مدیرکل نظارت بر وکلا،کارشناسان رسمی و خدمات حرفه‌ای تبریک گفت.

به گزارش وکلاپرس، اوایل تیر ماه (۴ تیر) معاونت حقوقی مجلس و امور قوه قضائیه در اطلاعیه ای از انتصاب مدیر جدید نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و خدمات حرفه ای خبر داده بود.

بر اساس این خبر  دکتر سید بهزاد پورسید، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با صدور حکمی، دکتر روح الله رئیسی را به عنوان مدیرکل نظارت بر وکلا،کارشناسان رسمی و خدمات حرفه‌ای این معاونت منصوب کرده بود.

با گذشت حدود ۱۰ روز از این انتصاب، رئیس اسکودا در پیامی ضمن تبریک این موضوع نسبت به تعاملات ثمربخش کانون وکلا و دستگاه عدلیه کشور ابراز امیدواری کرده است.

بیشتر بخوانید:

در گزارش روابط عمومی اسکودا در این باره آمده است:

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در پیامی انتصاب مدیرکل جدید نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و خدمات حرفه‌ای معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که تعاملات ثمربخش کانون وکلا و دستگاه عدلیه کشور، منجر به دستیابی به اهداف والای نظام قضایی و ارتقای کیفیت خدمات حقوقی شود.

متن نامه دکتر کوشا به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر روح‌الله رئیسی»

مدیرکل محترم نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و خدمات حرفه‌ای معاونت حقوقی و امور مجلس قوه‌قضائیه

با سلام و احترام

بدین‌وسیله، انتصاب شایستۀ حضرت‌عالی را که نشان از تخصص، تعهد و دانش ارزشمند شما در عرصۀ قضایی کشور دارد صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

همکاری مستمر و همدلانۀ کانون وکلای دادگستری و قوه‌قضائیه، گامی اساسی در جهت ارتقای نظام قضایی کشور و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضاست. امیدوارم این تعاملات ثمربخش، منجر به دستیابی به اهداف والای نظام قضایی و ارتقای کیفیت خدمات حقوقی شود.

بدون تردید حضور پرثمر جناب‌عالی در این جایگاه رفیع، منشاء تحولات مثبت و گام‌های بلند در جهت استقرار عدالت و حاکمیت قانون خواهد بود. از درگاه خداوند متعال برای حضرت‌عالی توفیقات روزافزون، سلامتی و موفقیت در این مسئولیت خطیر را مسئلت می‌نمایم

نامه تبریک رئیس اسکودا به روح الله رئیسی بابت انتصاب به عنوان مدیرکل نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی
نامه تبریک رئیس اسکودا به روح الله رئیسی بابت انتصاب به عنوان مدیرکل نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا