هیچ پیشنهادی از هیچ یک از وکلا یا کانون های وکلا، برای اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت ارسال نشده است

وکلاپرس- در دومین جلسه کارگروه اصلاح و تدوین مقررات صندوق حمایت اعلام شد: هیچ پیشنهاد از هیچ یک از وکلا یا کانون های وکلا، برای اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت ارسال نشده است.

به گزارش وکلاپرس، پس از تشکیل کارگروه اصلاح و تدوین مقررات صندوق حمایت وکلا، این نهاد در اوایل تیر ماه (۱۴۰۳/۴/۴) در نامه ای به کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور اعلام کرده بود: پیشنهادات شان جهت اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا را اعلام کنند.

طبق اعلام روابط عمومی صندوق حمایت،  دومین جلسه کارگروه اصلاح و تدوین مقررات صندوق حمایت روز چهارشنبه مورخ ١۴٠٣/۴/٢٠، با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شده و با استعلام از دبیرخانه اعلام شده است: هیچ پیشنهادی پس از فراخوان از هیچ یک از کانونها یا همکاران نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

در گزارش روابط عمومی صندوق حمایت کانون وکلای دادگستری از دومین جلسه کارگروه اصلاح و تدوین مقررات صندوق حمایت آمده است:

دومین جلسه کارگروه اصلاح و تدوین مقررات صندوق حمایت ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ١۴٠٣/۴/٢٠، با حضور اکثریت اعضاء تشکیل و با استعلام از دبیرخانه اعلام شد هیچ پیشنهادی پس از فراخوان از هیچ یک از کانونها یا همکاران نرسیده است.

 پس از رایزنی در مورد کلی یا جزئی بودن تغییرات، بسنده به مهمترین اصلاحات با کمترین تغییر به تصویب اعضاء رسید.

بر اساس دستور، مواد ١ الی ١٠ اساسنامه قرائت شد و پس از تطبیق با نسخه پیشنهادی مصوب سال ١٣٩۴ مجمع و نسخه پیشنهادی تفصیلی اخیر یکی از اعضاء، مورد بازنگری های لازم قرار گرفت..

همچنین با توجه به غیبت متوالی دو نفر از اعضاء کارگروه، مقرر شد عضو غایب منتخب هیات مدیره، توسط هیات مدیره جایگزین و تغییر عضو منتخب مجمع، به مجمع عمومی مورخ ١۴٠٣/٠۴/٢١ پیشنهاد شود.

جلسه ساعت ۱۶ پایان یافت.

روابط عمومی صندوق حمایت کانون وکلای دادگستری

خروج از نسخه موبایل