مجمع الوکلاء بزرگترین اتاق فکر وکلای کشور

مجمع الوکلاء در  تیرماه ۱۴۰۳ و با بهره گیری از نظرات و همیاری و مشارکت وکلای گرامی تاسیس شده است و بعنوان اولین و بزرگترین کانون هم اندیشی و تبادل نظر وکلای گرامی بصورت یک مجموعه کاربرمحور فعالیت می‌کند و کوشیده تا با ایجاد بستر مناسب هم اندیشی و تبادل نظر و نشست های علمی، وکلای گرامی برداشت‌های فنی خود از پرونده‌ها و قوانین و رخدادهای حقوقی را به اطلاع یکدیگر برسانند و در صورت لزوم از همراهی علمی و اجرایی سایر همکاران در پرونده های شخصی خود بهره مند شوند.

اساتید محترم حقوق که مشغول به وکالت بوده می‌توانند متون علمی سودمند و تجربه شده خود را در بخش بانک دانش اساتید در اختیار سایر همکاران قرار داده و امکان معرفی آثار و مقالات معتبر ایشان برای کلیه اعضای مجمع الوکلاء فراهم شده است.

طرح مشکلات و دغدغه های شغلی وکلای گرامی و ارائه راهکارهای پیشنهادی توسط ایشان به سایر همکاران از دیگر امکان مجمع الوکلاء بوده و امید است با ایجاد بخش حرف دل وکیل و آگاهی بخشی توسط خود اعضا به سایر اعضای مجمع الوکلاء گامی موثر در این مهم برداریم.

فلسفه تاسیس مجمع الوکلاء

تمامی پژوهشگران علمی و مشاورین جهانی توسعه فردی و رشد کسب و کار ,نه به نحو توصیه بله هم اندیشی را یک الزام در جهت توسعه دانش فردی و رونق کسب کار چه در حوزه خدمات و چه در حوزه کالا میدانند.مقام وکالت نیز مشمول این مهم بوده و از شان و جایگاه بالایی در هر جامعه برخوردار است. همین امر سبب شده مجمع الوکلاء برای اولین بار در ایران عزیز با بررسی همه مخاطرات ومحدودیت های شغلی و تحمل فشار انتظارات عموم از وکلای گرامی, بستری کاملا به روز را با نگاه فنی و مدرن برای مقام وکالت ایجاد کند.

امکان دسترسی به داده های علمی و فکری سایر همکاران در سراسر کشور موجب بهبود عملکرد در پرونده ها و کسب نتایج رضایت بخش بیشتر برای موکلین گرامی بوده و حس رضایت شغلی و عمل به وظیفه عدل خواهی را بیشتر از پیش برای وکیل گرامی فراهم خواهد نمود.

در مقام وکالت شناخت و هویت فردی وکیل برای موکل بسیار اثر گذار بوده و عمدتا وکلا در زنجیره شناختی عموم مردم به موکلین معرفی می‌شوند. نظر به اینکه بستر فعالیت مجمع الوکلاء جغرافیای ایران می‌باشد و وکلا فارغ از تبادل نظرات علمی، در پرونده های در جریان نیز امکان بهره گیری از مجمع الوکلاء را دارند تبادل نظر و هم اندیشی باعث موفقیت شغلی و رضایت بیشتر موکلین و بزرگتر شدن زنجیره شناختی وکیل در محدوده فعالیت ایشان می‌باشد.

پیچیدگی‌های اقصادی و فرهنگی جدید قرن حاضر و پیداش نحوه جدیدی از معضلات و دعاوی حقوقی، باعث شده تبادل نظر و هم اندیشی، ضمن ایجاد یقین در داده های فردی وکیل و افزایش ضریب اطمینان از مسیر انتخابی خدمت رسانی به موکل، عدل خواهی را به معنای واقعی آن نزدیک تر و مقام رفیع وکیل را ارج نهاده و همکاران گرامی را از شیوه‌های نوین تعاملات جامعه بهره مند سازیم.

سایت مجمع الوکلاء به نشانی majmaolvokala.ir در خدمت کلیه وکلای گرامی می‌باشد

خروج از نسخه موبایل