زمان آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۳

وکلاپرس-  حسن عبدلیان‌پور در نشست خبری اعلام دستاورد‌های مرکز وکلا که با حضور خبرنگاران برگزار شد، در خصوص زمان آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۳ گفت: : از سازمان سنجش تقاضا کرده‌ایم بین آزمون مرکز و کانون دو ماه فاصله باشد، اما زمان برگزاری آن مشخص نیست.

به گزارش وکلاپرس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، شست خبری اعلام دستاورد‌های مرکز وکلا به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

زمان آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۳

عبدلیان پور در بخشی از این نشست درباره زمان برگزاری آزمون وکالت امسال مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: بر اساس تکلیف قانونی و طبق ماده ۴ و ۵ قانون تسهیل، ما باید سالی یکبار آزمون وکالت و کارشناسی  ‌را برگزار کنیم.  در این راستا  مکاتباتی با سازمان سنجش داشتیم و  منتظریم زمان برگزاری آزمون امسال را  تعیین کنند.

وی یادآور شد: مشکلی در سال گذشته داشتیم و آن این بود آزمون ما و کانون وکلا همزمان و طی یک هفته برگزار می شد  و مشکلات زیادی را ایجاد می‌کرد؛ لذا تقاضا کردیم بین آزمون ما و کانون‌های وکلا حداقل دو ماه فاصله باشد. سازمان سنجش در حال لحاظ کردن این موضوع است و در صورت لحاظ شدن آن زمان برگزاری آزمون اعلام می‌شود.

وی در مورد زمان آزمون کارشناسی گفت: قرار بود در سال گذشته دو آزمون کارشناسی برگزار شود که این امر میسر نشد از این رو برای تعیین زمان منتظر اعلام از سوی سازمان سنجش هستیم.

به گزارش وکلاپرس طبق اعلام قبلی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، ۱۷ آبان ماه به عنوان زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ کانون وکلای دادگستری تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:
خروج از نسخه موبایل