رئیس کل دادگستری زنجان: در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها نقش جامعه وکلا و کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات بسیار اثر گذار است

وکلاپرس- رئیس کل دادگستری زنجان در دیدار با جامعه نخبگان، وکلا، کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات استان زنجان بر نقش وکلا و کارشناسان در فرایند رسیدگی به پرونده ها و کاهش ورودی پرونده به دادگستری ها تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در نشست صمیمی با جامعه نخبگان، وکلا، کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات استان زنجان اظهار کرد: ارتباط دادگستری با جامعه نخبگان و حقوقدانان استان در سنوات گذشته و سال جاری ارتباطی نزدیک و مستمر است، چرا که ارتباط با این قشر فرهیخته برای رفع موانع و استفاده از نظرات و تفکرات سازنده یک ضروری است.

دیدگاه های تخصصی برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری موثر است

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های قوه قضاییه ارتباط با جامعه نخبگان است، عنوان کرد: دستگاه قضایی برای اجرای برخی سیاست‌ها نیازمند استفاده از دیدگاه‌های حقوقی و سازنده جامعه حقوقدانان و نهاد‌های مرتبط حقوقی با مجموعه است. و این دیدگاه های تخصصی برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری موثر است.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی علاقه‌مند به شنیدن ایده‌های تخصصی و فنی نخبگان برای حل معضلات و مشکلات استان است.

در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها نقش جامعه وکلا و کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات بسیار اثر گذار است

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با تاکید بر اینکه وظیفه قضات اجرای عدالت و احقاق حق است گفت: در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها نقش جامعه وکلا و کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات بسیار اثر گذار است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ارتباط دادگستری با جامعه نخبگان و حقوقدانان در سنوات گذشته و سال جاری ارتباطی نزدیک و مستمر است چراکه ارتباط با این قشر فرهیخته برای رفع موانع و استفاده از نظرات و تفکرات سازنده موثر و ضرورت است.

همچنین در ابتدای نشست صمیمی نمایندگان نخبگان استان، نمایندگان کانون وکلا، مرکز وکلا و کارشناسان، بسیج حقوقدانان، کارشناسان رسمی، نماینده حقوقی ادارات به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای تعامل و همکاری بیشتر بین دو مجموعه شدند.

منبع: مرکز رسانه قوه قضائیه

خروج از نسخه موبایل