اخبار قوه قضاییه

رئیس قوه قضائیه: جاعل عنوان قاضی، کارمند قوه قضائیه و … یک کلاهبردار عادی نیست

وکلاپرس- رئیس دستگاه قوه قضائیه در در نشست با مسئولان و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در سراسر کشور به برخورد با افرادی که با جعل عنوان کارمندان دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می کنند تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس، به مناسبت روز ۱۷ مرداد ماه (روز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه)  نشستی با مسئولان و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و رئیس دستگاه قضایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در بخشی از این نشست عنوان داشت: افرادی که جعل عنوان می‌کنند و به اسم قاضی و کارمند دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می‌کنند و سبب مخدوش شدن ذهنیت و اعتماد مردم به قوه قضاییه می‌شوند باید بدانند که با روش‌های روزآمد و ابتکاراتی که در مرکز حفاظت و اطلاعات ما صورت گرفته است، به سرعت شناسایی و دستگیر می‌شوند و بدون هرگونه ارفاق و اغماضی با آن‌ها برخورد می‌شود؛

بیشتر بخوانید:

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: باید توجه داشت که آسیب و فساد ناشی از این مسئله که فردی به اسم قاضی و کارمند قضایی از مردم کلاهبرداری کند، بسیار زیاد است؛

رای بازدارندگی بیشتر شاید نیاز به اصلاح قانون نیز باشد

اژه ای تاکید کرد: در این رابطه شاید نیاز باشد در موارد خاصی، اطلاع‌رسانی نیز صورت گیرد. همچنین در صورت نیاز و برای بازدارندگی بیشتر در این حوزه، شاید نیاز به اصلاح قانون نیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا