اخبار

اظهارات جنجال بر انگیز سیدامیر سیاح در برنامه انتخاباتی میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما

وکلاپرس- شب گذشته سیدامیر سیاح به عنوان کارشناس اقتصادی به همراه محمدباقر قالیباف در برنامه میزگرد اقتصادی که به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می شد حاضر شد و اظهاراتی جنجالی در خصوص متولیان دولتی بیان کرد.

به گزارش وکلاپرس برنامه میزگرد اقتصادی شب گذشته ۲۵ ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه به صورت زنده و با حضور محمدباقر قالیباف؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشاورانش مجید شاکری و سید امیر سیاح و همچنین کارشناسان اقتصادی برنامه محمدحسین حسین زاده بحرینی، داود دانش جعفری، یحیی آل‌اسحاق پخش شد.

سیدامیر سیاح که به عنوان کارشناس اقتصادی در این نشست حضور داشت در بخشی از صحبت هایش اظهارات جنجالی در خصوص متولیان دولتی بیان کرده بود.

وی گفته بود:

قبلا ها که با پول دولت سرمایه گذاری میشد میگفت بیزینس پلن میدهم که بیت المال حرام نشود. اوکی قبول

الان میخواهد از جیب خودش سرمایه گذاری کند، ببخشید عذر میخواهم اگر تو شعورش را داشتی که بفهمی بیزینس پلن درست است یا نه، اینجا پشت میز حکومت نمی ایستادی خودت را برای ۲۰، ۳۰ میلیون تومن در ماه علاف کنی، میرفتی خودت بیزینس پلن درست میکردی و کاسبی راه می انداختی

 

بیشتر بخوانید:

سیدامیر سیاح مجبور به عذرخواهی شد

اما سید‌امیر سیاح با انتشار یک ویدئو درباره اظهارات شب گذشته‌اش که بخش‌هایی از متولیان دولتی را فاقد شعور خطاب کرده بود، توضیحاتی داد.

او در این ویدئو می گوید که منظورش کارمندان دولت نبوده بلکه منظورش «مدیران و سیستم های فاسد» بوده که باید «خفتشان را بگیریم و از دولت بیرون کنیم»

سیاح این اظهارات را در حالی بیان می کند که خود او به عنوان مدیر کل حوزه وزارت اقتصاد، یکی از مدیران ارشد دولت سیزدهم بود که این دولت همواره مدعی مبارزه جدی با فساد و نارکارآمدی بود و معلوم نیست وی چطور در دوران مسئولیت خودش نتوانسته اطلاعات مربوط به وجود این مدیران فاسد و ناکارآمد را جهت پیگیری و اصلاح به اطلاع دولت برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا