اطلاعیه کانون وکلای مرکز درباره عدم اجازه ورود به برخی متقاضیان حضور در مراسم هیأت عمومی روز یکشنبه

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای که تنها چند ساعت بعد آن را حذف کرد، در خصوص ممانعت از حضور برخی از افراد در همایش روز یکشنبه این نهاد توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس، حسب برنامه‌ریزی مدیران کانون وکلای دادگستری مرکز اعضای این کانون در واکنش به مصوبات اخیر مجلس روز یکشنبه گذشته مورخ ۱۲ شهریور ماه اقدام به برگزاری هیات عمومی در دانشگاه شهید بهشتی کردند.

از جمله حواشی این نشست چند ساعته عدم اجازه ورود به وکیل سید مهدی کریمی فارسی بود که گویا پروانه تودیع شده وی علیرغم درخواست ارجاع، هنوز بازگردانده و تحویل داده نشده است.

کانون وکلای دادگستری مرکز نیز در واکنش به اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر ممانعت ورود وکیل سید مهدی کریمی فارسی ، اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد که پس از چند ساعت از حساب اینستاگرامی این نهاد حذف شد.

در این اطلاعیه آمده است از ورود افرادی که مطابق آخرین اطلاعات پروانه وکالت معتبر ندارند، اعم از افرادی که پروانه ایشان ابطال شده یا پروانه خود را تمدید نکردند و یا پروانه خود را تودیع نموده اند، ممانعت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید:

متن و تصویر اطلاعیه به شرح زیر است:

به نام خدا همکاران گرامی با سلام

احتراما روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز پیرو حماسه آفرینی دوازدهم شهریور ضمن عرض تشکر از همراهی وکلای معزز به استحضار میرساند:

در روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه مراسم باشکوه هیات عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز با حضور خیل کثیری از همکاران شریف و دلسوز برگزار شد و کما فی السابق و بموجب اتخاذ تصمیم مدیران کانون در هیات عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز ، از ورود

ممانعت به عمل آمد.

افراد غیر وکیل، اشخاصی بودند که مطابق آخرین اطلاعات موجود در سیستم پروانه وکالت معتبر در حال حاضر ندارند ، اعم از افرادی که پروانه ایشان ابطال شده پروانه خود را تمدید نکردند ، پروانه خود را تودیع نموده و یا اصلا دارای پروانه نبوده اند و بعضی از این افراد در محل برگزاری حاضر شده اما به دلیل عدم ثبت و یا فقدان تمدید شماره پروانه ایشان در سامانه، امکان شرکت در هیات عمومی را پیدا نکردند و دست اندرکاران امر از ورود ایشان ممانعت به عمل آورده اند.

قطعا با هیچیک از بزرگوارانی که به دلایل فوق امکان حضورشان فراهم نبوده رفتار نامحترمانه ای صورت نپذیرفته و صرفا ضمن توضیح محترمانه دلیل عدم امکان حضور به ایشان، جهت حفظ نظم و انضباط از ورود ایشان ممانعت به عمل آمده است.

متاسفانه شاهد هستیم در فضای مجازی برخی از همکاران که آگاهی کامل نسبت به موضوع ندارند ، به دست اندرکاران امر که ساعتها برای برگزاری مراسمی باشکوه زحمت کشیدند انتقادات تند و غیر منصفانه ای را ابراز داشتند که این امر پسندیده همکاران معزز و زحمتکشان امر نیست.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز همواره آماده پاسخگویی به انتقادات جمیع همکاران معزز بوده و از شنیدن انتقادات و پیشنهادات استقبال مینماید.

خروج از نسخه موبایل