گفت و گو

آخرین وضعیت پیگیری تصادف مشکوک سعیده دبیری و سلامتی این وکیل دادگستری

وکلاپرس- عمل جراحی عضو علی البدل هیأت مدیره کانون وکلای البرز که طی یک سانحه تصادف، دچار آسیب و جراحات شدیدی شده بود، با موفقیت انجام شده است.

به گزارش وکلاپرس، وکیل سعیده دبیری (عضو علی البدل هیأت مدیره کانون وکلای البرز) در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ درحالیکه از خیابان عبور می‌کرد، به علت تصادف با یک خودروی پراید جراحت شدید دید و به بیمارستان منتقل شد. براساس فیلمی که از دوربین کافی‌شاپ محل مورد تصادف دریافت شده است، تصادف ساعت ۲۱ اتفاق افتاد و خودروی پراید سفید پس از این حادثه، از محل متواری شد.

فیلم‌هایی دیگری نیز تحویل پلیس امنیت شده است

وکیل امیرحسین میربهاری، همسر وکیل سعیده دبیری، در خصوص آخرین وضعیت پرونده همسرش به خبرنگار وکلاپرس گفت: فیلم‌های دیگری نیز از محل حادثه کشف شده است که در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است اما ما از جزئیات آنها بی‌اطلاعیم.

وی ادامه داد: پرونده به پلیس امنیت ارجاع شده است و به ما اعلام کردند که منتظر اعلام نتیجه از سوی آنان بمانیم.

بیشتر بخوانید:

خوشبختانه عمل جراحی فک موفقیت‌آمیز بود

او همچنین درخصوص عمدی یا غیرعمدی بودن این جادثه گفت: شیوه برخورد و دفاع وکیل دبیری با طرفین پرونده همواره به‌گونه‌ای است که هیچ دشمنی و خصومتی ایجاد نمی‌شود.

میربهاری درخصوص وضعیت جسمانی وکیل سعیده دبیری گفت: خوشبختانه عمل جراحی فک بسیار موفقیت‌آمیز بود و همسرم از بیمارستان مرخصی شده است.

مدیران کانون البرز پیگیر وضعیت پرونده وکیل دبیری هستند

وی ضمن قدردانی از مدیران کانون وکلای البرز گفت: مدیران به صورت جدی و مستمر پیگیر وضعیت پرونده وکیل دبیری هستند و قدردان زحمات ایشان هستیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا